Geef ons een seintje als je geïnteresseerd bent om ons te bezoeken of met ons samen te werken. We horen graag van u!
Dat klopt. De app is niet langer beschikbaar voor individueel gebruik. Met onze app ondersteunen we de levensstijlprogramma’s die we uitrollen bij bedrijven om de gezondheid van hun werknemers te verbeteren.
Als je wil blijven genieten van de vernieuwde Hello Health app, neem dan zeker contact op met jouw leidinggevenden of HR-verantwoordelijken. Overtuig hen om via Hello Health in te zetten op de gezondheid van jou en je collega's! We staan klaar om jullie te ondersteunen op jullie gezondheidsreis.
We hebben wel goed nieuws voor jou: Er is een vernieuwde Xtra app waarin je jouw profiel kan uitbreiden. Je stelt je voedingsvoorkeuren op vlak van levensstijl, allergenen en intoleranties in. Dit betekent dat je nu producten kan scannen of een winkellijst kan samenstellen, en bij elk product informatie krijgt of het aan jouw voorkeuren voldoet / of het al dan niet aan jouw voorkeuren voldoet. We helpen jou op die manier graag verder om gezondere keuzes te maken! Je kan de Xtra app downloaden via deze link: Xtra-app | Xtra
Wil je meer weten over ons aanbod voor bedrijven? Stuur dan vrijblijvend een mailtje naar info@hellohealth.be. We kijken ernaar uit om binnenkort met jouw bedrijf aan de slag te gaan!
We zijn alvast erg enthousiast om jou te blijven helpen op weg naar een gezonder leven…
Ik ben ingeschreven voor tour programma:
Wil je je Lifestyle Check invullen maar kan je je activatiecode niet vinden?
Je kan de activatiecode terugvinden in je mailbox.
In de mail ‘Activeer jouw programma’ kan je onder stap 3 je activatiecode terugvinden.
Wanneer je de activatiecode hebt gevonden, surf je naar Hello Health.
Vul je login gegevens in en start je programma.
Heb je je op ons platform geregistreerd met een emailadres + wachtwoord? Dan kan je via de knop ‘Ben je jouw wachtwoord vergeten?’ opnieuw je wachtwoord instellen. Vul je e-mailadres in dat je gebruikt hebt om jouw account aan te maken. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen. Ontvang je de mail niet? Neem zeker eens een kijkje in je spam.
Heb je je aangemeld via Facebook, Apple Login of Xtra? Dan kan je geen nieuw wachtwoord aanvragen. Je moet je inloggen met je login gegevens van Facebook, Apple of Xtra en eventueel op deze platformen je wachtwoord opnieuw instellen.
Eenmaal je je hebt aangemeld met Apple, Xtra of Facebook, is je account hieraan gelinkt. Meld je dus steeds op dezelfde manier aan. Je kan je aanmelden via je sociale account door rechts op de aanmeldpagina op de knoppen 'Aanmelden met Apple', ‘Aanmelden met Xtra’ of 'Aanmelden met Facebook’ te klikken.
Wegens een technische storing bij Xtra kan je je niet meer aanmelden of je wachtwoord veranderen via Xtra. Waarvoor onze excuses.
Je maakt best een nieuw account op een ander emailadres dat niet gelinkt is aan je Xtra account.
Als je dit voorhebt raden wij aan om je eens aan te melden met jouw social accounts zoals Facebook of Apple. Het kan zijn dat jij al reeds hebt aangemeld op het my.hellohealth platform en dat jouw gegevens zijn opgeslagen in de social accounts. Probeer dit gerust eens. Lukt het toch niet om je aan te melden met je social accounts? Contacteer ons via: info@hellohealth.be
De app is beschikbaar in de App store en Google Play Store.
- Het Hello Health team